ekrem

Jag pratar med min underbara vän i telefon hon har varit väldigt ledsen under kvällen eftersom hennes planer helt och hållet sprack plus att hon bråkat rejält med sin pojkvän som hon tog ut all sin ilska över! Sen ångrade hon sig. Hon är den finaste vännen man kan ha, speciell på sina sätt men vem är inte det? Det är ju de som gör henne unik!  Jag har kommit fram att denna kvinna är en kvinna som jag har underskattat rejält, hon är charmig, söt har en otroligt stark karaktär och är väldigt intelligent hon har även ett väldigt starkt psyke och med det menar jag att hon kan visa sina känslor och hon kan ta tag i saker och ting som handlar om henne själv. Hon är en ung kvinna att beundra ! Nyår är till för att mysa med nära och kära och inte bygga upp massa förväntningar och förhoppningar som i flesta fall blir förstörda tyvärr vilket leder till att man blir beviken osv. något som gör riktigt ont i mig är när mina nära är ledsna och om dom gråter skär det i mitt hjärta! Mina vänner är dom finaste i världen och jag vet att det finns så många fler fina personer där ute som behövs uppskattas!!

I morgon ska jag in till stan och fika med en nybliven vän det kommer bli super mysigt hon är speciell men världen sötaste !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0