ajajaj

Jag mår inge bra. Ångesten ligger som ett täcke över mig. Jag drack alldels för mycket i fredags, som jag skrivit innan brukar jag nästan aldrig dricka eftersom jag inte rikigt vet vart gränsen går. Jag drack alltså väldigt mycket för mycket och det hela slutar med en stor minneslucka. Jag vaknade upp och antog att dte var min tjejkompis som låg brevid mig, men när jag kände händer som tog på min kropp förstod jag att det inte var de. Jag var fortfande väldigt full och insåg inte alls vad som hände innan det hela var försent. Nu sitter jag i min säng och har en ångest jag inte kan beskriva och jag har enabart mig själv att skylla. Killen som jag vakande brevid är en kille som går i samma skola som mig, min tjejkompis har ett intresse för honom medens en annan tjejkompis har varit stört kär i killen. Så ja situvationen svider, jag hatar att gå bakom ryggen på folk men eftersom jag inte vill ha något med den här killen att göra och ville inte det innan heller så har vi sagt att vi inte ska säga något. Jag är så förvirrad. Jag kan inte hantera alkohol, det är de som svider mest.

Det som svider näst mest är att jag abslout inte är den där tjejen längre som hoppas i säng med killar eller super så mycket som det blev sist. ajaj det svider rejält. Men man lär ju av misstag. Inte nog med allt det här så igår när jag satt med samma gäng igen, dom festade inte jag så är den här killen jätte på mig igen vilket var väldigt jobbigt plus att hans vän är den snyggaste och coolaste killen jag någonsin har träffat, han kunde inte sluta titta på mig och inte jag på honom heller. Ingen märkte något men min ångest växte mer och mer att killen från kvällen innan satt brevid mig och ville ha mig. Jag bestämde mig för att dra runt fem tiden, nattrafik e inte kul, men jag kunde inte stanna längre.

Jag tog på mig jackan och skorna och sa sen till gänget att jag skulle dra hem, jag såg den underbara killens blick och dte gjorde ont. Medens den andra killen stod bakom mig och försökte övertala mig att stanna. Jag kunde inte förstå hur jag satt mig i den situvationen, inte smart. Jag kunde inte hålla mig jag var tvungen att lägga till han på facebook.


Nu ska jag ut o springa. Grubbla lite också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0