! lööööö

Jag har varit bortsprungen! Jag har nämligen rest lite den senase veckan och har därför inte haft tillgång till någon dator men det har jag nu! Det har hänt extremt mycket saker den senaste veckan bla har skolan börjat igen och jag har bestämt mig för att gå varenda dag i skolan från till den 7 februari. sen kan man väl vara sjuk någon dag men jag börjar med att sätt ett mål med rimligt avstånd som jag vet att jag kan klara så jag slipper bli besviken. Det är väldigt skönt nu för vi har bytt schema i skolan vilket innebär nya lärare!! Alltså slipper jag de sjuka lärare jag har haft innan vilket är posetivt då jag har chans att prestera bättre utan att en lärare ska komma och trycka ner eller förstöra det man har gjort.

Jag har inte rökt på länge nu, det känns så skönt att slippa ha det tvånget att alltid behöva röka. Men ser det ut som mina föräldrar är nöjda ? Nej, minsann inte nu har de något att att tjata och skälla om, typ mina tider på kvällarna?! Jag är chockad, jag har aldrig någonsin haft tider jag ska komma hem på kvällarna, då menar jag aldrig. När jag gick i sjuan så kom jag hem runt fem på nätterna och mina föräldrar sa inget, men nu har dom kommit på att man ska faktist inte vara ute sent i stora stan för det kan vara farligt. Ja jag blir så trött, dom är aldrig nöjda! Förövrigt har min pappa varit nykter i ca 9 månader vilket är skönt, det brukar nämligen krisa ihop sig rejält runt julhelgen men inte i år. Jag tror det beror på att min mamma är så ostabil i sitt psyke och sitt drickande att pappa är rädd att mamma ska dra täcket över huvudet om han börjar dricka vilket hon nog skulle göra. Ahh jag tycker om att ha min pappa nykter iaf!

Jag ska börja träna rikigt hårt nu snart!  Jag måste bara komma in i bra rutiner då jag går upp på morgonen och äter regelerbundet samt får bra sömn först. Så det handlar inte om att jag skjuter upp det utan mer att jag vill inte göra allt på en gång. Det är något jag lärt mig bara under de senaste veckorna att man kan inte göra allt på samma gång, man gör nämligen inget bra jobb då !

Något jag älskar just nu är vädret. Det är nästan sol varje dag, det är kallt men itne för kallt och det bästa är att det är frisk luft!!

Kärlek till alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0