Jag vill paxa henne, ja den fjärde till vänster

Nu sitter jag här med en dator jag har trånat efter i över ett år. Är jag nöjd? knappast! Jag är så besviken att det gör ont i mig, datorn är allt den inte ska vara. OPERFEKT! Jag kommer inte kunna sova en blund i natt jag är så upprörd. Jag är inte enbart upprörd över datorn utan även över andra saker, så som att folk tar patent på varandra!?! Okej det finns extremt mycket människor i svergie jag tror inte man behöver "PAXA" sina vänner. Jag tror inte dom vännerna som blir "paxade" heller blir så nöjda, dom blir ju faktist hindrade från att välja o vraka själva. fyfyfyfy jag kan inte ens skriva om det här, det är pinsamt enligt mig. Det är okej att känna avensjuka eller en oro men att paxa, hör bara ordet, paaaaxaa. Hemskt! Ska inte jag som ung kvinna kunna umgås med vem jag vill för att det är någon annans vän? Nej jag kan inte förstå det här. Nu går jag ut och springer. Någon som förstår det här?! Är vi saker som man paxar?

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej sötnos! :*

Vilken söt blogg du har, hihi.

Kika gärna in på min blogg och kommentera mina bilder :$

Lägger gärna till dig på bloglovin med, om du lägger till mig tillbaka!

PUSS! <3<3

2009-01-24 @ 20:40:34
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0