en liten flodhäst

jag förstår mig inte på dagens samhälle över huvudtaget! Folk har ingen moral i kroppen, baktalar varandra hela tiden och kan absolut inte stå för det sen. Just nu syftar jag på killen som går i min skola som det råkade bli lite intimt med i helgen. Han har verkligen verkat jätte vettig när han har pratat med mig efter allt det här, men ICKE! Han verkar vara en person med väldigt mycket dubbelmoral, han säger en sak till mig men vänder kappan snabbt som attan efter vinden. Jag kan verkligen inte förstå folk som har dubbla åsikter. Och nu menar jag inte att man inte kan ändra sina åsikter utan mer att verkligen ha dubbla åsikter är inte okej, inte i sånna här sammanhang!

Jag ville inte att han skulle vara en sån kille som man bara vill spy på för att man blivit äcklad av han, men tyvärr har han satt sig i den sitsen själv! Genom att vända kappan efter vinden. Jag vet egentligen inte varför jag bryr mig så mycket, kanske för att jag anser de här människorna som små? Fast samtidigt så gör jag inte det, jag accepterar dom ganska bra, jag visar inte att jag är irreterad utan försöker att inte vara det för dom är inte värda den energin av mig. Nu har jag i och för sig inte förklarat vad dom har gjort mot mig men det är en annan historia. Jag är bara extremt ledsen på människor som älskar när andra människor gör snesteg eller misstag så dom har något att gotta sig i och något att diskutera med sina vänner. Äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0