naiva lisa välkommen

Jag är för naiv. Jag är för lätt flirtad. Hur kan jag bara ge bort allt jag kämpar för hela tiden till någon på fem minuter?
Jag jobbar alltid på att bygga upp min stolothet! Det är verkligen ett jobb för mig att göra. Så kommer något gammalt ragg o börjar charma mig och viiips så är jag i fällan igen. Jag ger min stolthet och ber snällt honom stampa lite extra på mig! Räcker inte det så ger jag min värdighet och kastar min självkänsla i sopptunnan. När jag äntligen har gjort rätt för mig och verkligen börjat komma över MR right man J så kommer en annan upp, en annan J människa. Han som jag har träffat en gång, dog i hans sälskap, ville gifta mig med men han hade tjej, vi har pratat extremt över internet men eftersom han har tjej så vill jag inte att vi ska göra något förhastat vilket han vill!?

Han och hans tjej verkar inte ha det bra, han vill göra slut men e en litet fegis. Vi har nu pratat i en vecka konstant om att vi ska ses blablabla och ändå sitter jag här nu, tom. Han har tagit min stolthet o värdighet, och vi har fortfande inte träffats !

Jag skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0