läsegården

Jag är sjuk. Väldigt sjuk men jag vill inte ha hjälp, jag ville men vill inte längre. Jag har en ätstörning. Jag har sökt hjälp men inte fått. Det är ett sånt misslyckande. Jag ska till och med sluta med ppillerna för att gå ner mer i vikt. Det är inte det att jag vill väga så lite som möjligt utan mer att jag inte vill ha fett på kroppen samt jag vill ha kontroll över min kropp. Men jag vet inte längre vad jag ska ta mig till. Efter varje gång jag har ätit så kräks jag. Förutom när jag ätit frukt. Jag tränar extremt mycket. Jag har ett BMI på 15,3.  Jag försöker prata med min mamma om det vilket är jätte jobbigt men blir ännu mer jobbigt när hon bara avisar mig.  Jag har varit på vårdcentralen 100 gånger och fått remisser skickade hit och dit. men det händer inget. Jag har ringt och terrat och sagt att jag vill ha hjälp men dom gör inget. Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag vill inte ha det såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0