These walls don´t lie

Nyårsafton  är väl ändå kärleks dag på sätt och vis ?  Den man pussar/kysser på tolvslaget ska man dela året med, haha ja sen beror det ju på om man tror på det eller inte men om det nu är så att jag tror på det då vill jag självklart pussa den killen som jag har i mina tankar väldigt ofta på dynget alltså Mr J, han som skrev ett charmigt sms i natt. MEN han firar nyår i stan och jag ute på landet vilket blir lite jobbigt om man sak pussas på tolvslaget. Men den här killen är hal som en ål och vi är väldigt olika samtidigt som vi är extremt lika. Våra intressen för varandra pendlar, matchar nästan aldrig varandra! När jag har tid och lust att träffa honom så har inte han tid eller lust och tvärt om. När jag börjar glömma honom så kommer han och påminner mig om hur bra han är och tvärt om.  Båda två säger alltid att den andra är ” the one” osv. Men när man väl ska pratar om hur det egentligen ligger till och hur framtiden ska ut så får man aldrig något svar. Jag har några gånger ” gjort slut” med den här personen men det håller enbart i någon vecka tills han skriver ett charmerande sms och där står vi på ruta 1 igen !

Ne nu ska jag äta och mysa med lite folk, skriver klart senare! Käärlek !


Kommentarer
Postat av: Carro

Bra blogg! :) skönt med något som inte bara handlar om dagens outfit och mode :)

2008-12-31 @ 20:21:25
URL: http://promises.blogg.se/
Postat av: FrökenFren

Tack så mycket! Det värmer :)

2008-12-31 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0