Kärlekens dag ?

Ååh jag vakande nyss med en sån stor klump i magen. När jag vaknade hade jag tre nya sms på mobilen.  Ett från en bekant som bara undrade vad jag skulle göra i dag, sen ett från en kille som är väldigt speciell för mig som akrev ett litet charmigt sms och sen ett från en kille som nu har frågat mig i ca en vecka om vi ska ses. Okej klump i magen varför ?  JO den killen som har frågat om vi ska ses är en kille som jag känt ytligt sen jag var liten, han är väldigt förändrad sen då på ett posetivt sätt. Förut var han alltid arg och vi som var yngre ( han är nämligen två år äldre ) var väldigt rädda för honom. Men sen när han drack så blev han värdens ängel, jätte snäll och kramig. Det som var då var att man viste aldrig på vilket humör han var på, om man skulle säga hej eller inte osv.

 

Jag flyttade ifrån de område som han bodde i och därför träffade jag han inte på väldigt länge. Efter några år flyttade jag igen till ett område närmare honom och hamnade kort därefter på en fest tillsammans med honom. Han var förändrad men det är något som inte stämmer. Han är ionte bara förändrar i ditt inre utan även det yttre men det var något.  Ja jag var ju inte vid mina nyktraste  sidor då så jag kan inte minnas allt. Men jag minns att vi badade jacuzzi vi satt och pratade länge och tillsist hamnade vi i samma soffa och sova ?! Haha det roliga är att han bodde där och varför sov han i soffan med mig? Han måste ha hoppast på att få något men icke sa nicke, han smög ner sin hand men jag tog bort den, han gjorde samma sak igen och fick samma svar, han försökte gång på gång men fick samma svar.  Jag vända ryggen till han i din lilla lilla soffan och deckade. Dagen efter väckte jag min tjejkompis, vi letade efter våra kläder ( eftersom vi badat så hade de åkt av lite här och där ) och sen tänkte vi dra, det var 4 killar förutom vi som sov kvar där. Dagen efter ångesten krööp sig upp i kroppen och jag o min vännina bestämde oss för att åka och käka. Vi var tvungna att vänta ett tag på bussen vi skulle ta och satt därför kvar hos killarna, dom var dryga. Var dom dryga för att dom hade räknat med oss eller vara dom dryga för dom var bakis? Det vet jag inte men jag skulle tippa på det förstnämnda. 

Den killen som jag sovit med han gick runt och städade och sa inte ett ljud, skämdes han eller ? Jag var så full av ångest att jag skämdes, jag kom inte ihåg allt jag sagt och gjort och killarna som låg kvar i sängen håll på att retas och jävlas.  Det som är var att på den här festen befann sig en annan kille som hade fångat mitt intresse vid ett tidigare tillfälle men nu var han min vänninans pojkvän eller kk, som hade inte bestämt sig ännu då.

Vi drog i våra högar klackar och våra korta klänning till sist till stan och åt, vi var väldigt slitna men vi hade som roligast när vi satt och åt. Jag saknar henne!

Men åter till klumpen! Till en början var jag på honom att ses under hösten vilket han inte hade något intresse av men nu helt plötsligt från ingen stans har han tjatat på mig i över en vecka att vi ska ses. Okej om han hade frågat kl 3 på dagen : Hej ska vi ses ? Ta en promenad eller fika? Sure inga problem för mig, men nu är det så att han frågar runt 11-12 varje kväll/natt och dte passar inte mig. I går frågade han runt 5 och jag sa att jag hade mycket att göra under kvällen så jag viste inte men skulle höra av mig. Som sagt hade jag mycket att göra så jag glömde helt och hållet bort att höra av mig ( jag är väldigt dålig på att höra av mig ) och hade under natten fått ett väldigt otrevligt sms där han mer eller mindre sa tack och hej! Jag får en klump i magen för att han blir sur/arg/ledsen/besviken inte vet jag när jag redan förklarat för honom att jag har lite tid, och dte har jag förklarat många gånger. Han bor även i en väldigt litet område där även den killen från festen som mitt intresse ligger en del hos bor, så nu kommer snackat säkert att gå ! Alltså har han förändrats?

Nu ska jag ut och ta en promenad i det fina vädret!

Käärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0