Issac my dear

Nu är klockan snart tio jag har ätit en underbart god tre rätters middag! Som förrätt var det kantarell creêps som var perfekt stekta med lagom mycket ost på. Varmrätten bestod av kärlknöl som är en nötbiff som har tilllagas på lågvärme under natten och därför blir det en väldigt mör och god biff, till det hade vi hasselbakspotatis, kantarellsås samt massa grönsaker!  Efterrätten var cheescake- den frusna varianten! Med råröda hallon, superduper god, lagom krämig och tinar ganska fort!

Jag har tänk mycket på killar under dagen, på hur det påverkar mig. Eller snarare hur Mr J påverkar mig, jag menar han kan få mig le någon fruktansvärt genom att bara skriva ett sms med något gulligt innehåll fast det är i och för sig bara dom dagarna som ” vi har det bra  ” dom andra dagarna tycker jag att han är ett pucko. Men jag undrar hur han tänker om mig? För han har ingen aning om vad jag tänker om honom eller vart han har mig.

Det är nämligen så att jag är en tjej som aldrig varit kär!! Jag är väldigt kräsen och backar undan för minsta fel, fula skor – ratad. Uttrycker sig på ett märkligt sätt – ratad. Hör av sig för mycket – ratad. Ja listan är lång, kan det bero på att ingen är ”the one” eller på att jag bara är för kräsen? Jag har därimot inga problem att bli intresserad av killar, mitt intresse för killar kan ändras från dag till dag.

Jag har alltid varit en killtjej om man kan säga så, jag har varit den som dragit efter sexet eller så fort killen somnat. Jag har aldrig kunnat ta att en kille tyckt om mig eller om mitt intresse har blivit för stort för en kille har jag också dragit med tanke på att jag då kan bli sårad. Men det jag vill komma till är att Mr J kan jag ligga kvar i sängen jag kan säga att jag tycker om honom osv. Det är ovant men väldigt mysigt !

 

Nu blir det flickprat med min älskade och bästa vän Issac !


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, gu så gott de lät. Mums.

2008-12-31 @ 23:00:10
URL: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0